PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 11 | 27--28
Tytuł artykułu

Przesiewanie ofert

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Większość klientów agencji badawczych można podzielić na trzy kategorie: firmy, które mają sprecyzowany cel badania, często także ustalone metody i własne standardy analizy wyników; firmy, które oczekują od agencji badawczych doradztwa i uczestniczenia w podejmowaniu decyzji; firmy oczekujące, że badanie potwierdzi głoszoną przez nich tezę.
Rocznik
Numer
Strony
27--28
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000106406

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.