PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 51-52 | 53--55
Tytuł artykułu

Polacy i reklama

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wprowadzenie reguł gospodarki rynkowej w Polsce wiąże się z powstaniem rynku konsumenta. Coraz więcej reklam pojawia się w radiu, telewizji i na ulicach. Czy Polacy są świadomymi ich odbiorcami? Czy potrafią krytycznie ocenić zawarte w nich informacje? Czy i jak zmieniły się ich postawy wobec reklamy?
Rocznik
Numer
Strony
53--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000106708

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.