PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | nr 3 | 44--45
Tytuł artykułu

Temida marketingu bezpośredniego : Ustawa o ochronie danych osobistych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
30 kwietnia 1998 r. weszła w życie ustawa o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 r., nr 133, poz. 883). Przepisy tej ustawy regulują sposób prowadzenia działalności marketingowej. W związku z tym warto przybliżyć podstawowe terminy użyte w ustawie, jak i przesłanki dopuszczalności wykorzystywania danych osobistych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
44--45
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000106989

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.