PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 3 | 34--36
Tytuł artykułu

Informacyjny i strategiczny aspekt orientacji marketingowej w działalności średnich przedsiębiorstw

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Działalność przedsiębiorstw handlowych średniej wielkości jest w istotnie większym stopniu zbliżona do orientacji rynkowej, w sensie aspektów orientacji marketingowej i rynkowej, niż przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych. Intensywna konkurencja zaś sprzyja budowaniu strategii średnich przedsiębiorstw z uwzględnieniem rynkowych przesłanek.
Rocznik
Numer
Strony
34--36
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000107251

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.