PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 10 | 19--21
Tytuł artykułu

Budowa systemu informacji marketingowej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono system informacji marketingowej, jaką powinien mieć strukturę aby móc właściwie ocenić sytuację rynkową. Składa się on z następujących podsystemów: system wewnętrznej sprawozdawczości, wywiadu marketingowego, badań marketingowych, wspomagania decyzji marketingowych. Podano schematy struktury marketingowego systemu informacji według P. Kotlera, według E. Duliniec oraz według E. Li. Przeprowadzono porównanie tych modeli. Wymieniono podsystem gromadzenia danych jako wspólny dla wszystkich.
Rocznik
Numer
Strony
19--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000108288

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.