PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 52 | 28
Tytuł artykułu

Poznaj i oceń klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artukuł poświęcony jest przygotowanej nowej dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy. Właściwa identyfikacja klientów banku oraz zrozumienie prowadzonej przez nich działalności to obowiązek wynikający z przepisów prawa (ustawa z 16 listopada 2000 roku o przeciwdziałaniu wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych źródeł). Banki i inne instytucje mają na podstawie tej ustawy obowiązek identyfikacji swoich klientów. Podstawą dla określenia najlepszej praktyki w obszarze identyfikacji klienta jest publikacja Komitetu Bazylejskiego "Customer due diligence for banks" i 40 rekomendacji FATF, opublikowanych 20 czerwca 2003r.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
28
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000108503

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.