PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 9 | 27--30
Tytuł artykułu

Wywiad gospodarczy - nowe narzędzie w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest próbą zdefiniowania pojęcia wywiadu gospodarczego jako podstawowego obecnie narzędzia mającego wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstw. Spróbowano także określić zakres zadań pracownika wywiadu gospodarczego oraz zdefiniować to pojęcie na gruncie polskim. Tak więc wywiad określa otoczenie gospodarcze przedsiębiorstwa na podstawie informacji dostarczonych przez odpowiedniego specjalistę, przy założeniu, że nie zostały przekroczone normy etyczne. Podano schemat faz procesu wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie.
Rocznik
Numer
Strony
27--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000108507

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.