PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | nr 39 | 18--21
Tytuł artykułu

Jest się o co bić na rynku jogurtów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rynek jogurtowy w Polsce wciąż jest bardzo atrakcyjny zarówno dla zagranicznych jak i krajowych producentów. Polskie mleczarnie musiały się zjednoczyć, aby skutecznie walczyć o utrzymanie swojej pozycji. W ciągu 10 lat w tym segmencie rynku dokonała się prawdziwa rewolucja jakościowa.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
18--21
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000108655

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.