PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | nr 48 | 19--23
Tytuł artykułu

Rynek reklamy prasowej w Polsce

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W 1998 r. na reklamę w polskiej prasie przeznaczono prawie 2 mld zł, w roku bieżącym zaś suma ta może wynieść nawet 2,7 mld zł. Jak wynika z analiz, w prasie dominują reklamy samochodów, telefonii komórkowej i kosmetyków. W 1999 r. doszedł nowy produkt - ubezpieczenie w funduszu emerytalnym. Nie brakuje opinii, że po boomie reklamy telewizyjnej nadchodzi czas na rozkwit reklamy prasowej. Jednakże spadające czytelnictwo w kraju może pokrzyżować te nadzieje.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
19--23
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000108784

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.