PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 3 | 20--24
Tytuł artykułu

Zarządzanie wiedzą w firmach konsultingowych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Popularność i szybki rozwój koncepcji zarządzania wiedzą w latach 90-tych był w głównej mierze zasługą firm konsultingowych. Jako pierwsze podjęły one próbę efektywnego wykorzystania posiadanego kapitału intelektualnego i uczyniły wiedzę głównym źródłem swojej przewagi konkurencyjnej. W artykule podano kilka definicji zarządzania wiedzą, genezę zarządzania wiedzą w firmach konsultingowych oraz ich podejścia do tego zagadnienia.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
20--24
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109255

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.