PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 3 | 8--10
Tytuł artykułu

Identyfikacja i zaspokajanie potrzeb klienta wewnętrznego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z elementów kultury jakości w przedsiębiorstwie jest troska o zaspokojenie potrzeby nie tylko klienta zewnętrznego, ale i tak zwanego klienta wewnętrznego. By tego dokonać konieczne jest nie tylko zrozumienie pojęcia jakości kompleksowej (totalnej) ale pojęcia klienta wewnętrznego i jego roli w tworzeniu wartości dodanej ale również: umiejętność identyfikacji dostawców i odbiorców wewnętrznych, oraz umiejętność określania mierników i dokonania pomiarów jakości każdej pracy. Artykuł jest odpowiedzią na pytanie jak rozpoznać i zaspokoić potrzeby klienta wewnętrznego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
8--10
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109263

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.