PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 3-4 | 38--43
Tytuł artykułu

System dystrybucji jako istotny element w funkcjonowaniu polskich firm ubezpieczeniowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Strategia dystrybucji jest nieodłącznym elementem działalności firmy ubezpieczeniowej, dzięki której firma ubezpieczeniowa może odnieść sukces na rynku. System dystrybucji realizuje dwie grupy funkcji: koordynacyjnych i organizacyjnych. Koordynacyjne funkcje dystrybucji zmierzają do zrównoważenia wielkości podaży danego produktu z popytem. Obejmują one następujące czynności: zbieranie i przekazywanie firmom ubezpieczeniowym informacji o popycie, nawiązywanie kontaktów firm ubezpieczeniowych z rynkiem, uzgadnianie decyzji o wielkości "produkcji" i jej roszczeniu na rynku, zawieranie transakcji kupna i sprzedaży oraz promocji produktów lub firmy. Funkcje organizacyjne polegają na dostosowywaniu struktury sprzedaży do popytu w sensie jakościowym.
Rocznik
Numer
Strony
38--43
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109306

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.