PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 5 | 24--26
Tytuł artykułu

Słabe punkty wielkich tablic

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W Polsce nie ma ujednoliconego standardu badań reklamy zewnętrznej, jednak wymagania reklamodawców z roku na rok rosną i coraz częściej domagają się oni medium o wysokiej i sprawdzonej skuteczności.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
24--26
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109361

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.