PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | nr 10 | 39--40
Tytuł artykułu

Rozmowy kontrolowane

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W Polsce call centers, czyli telefoniczne centra informacyjne służą przede wszystkim do uzyskiwania i przekazywania informacji. Badania rynku telemarketingowego wykazują, że w 1998 r. z numerami infolinii Polacy byli połączeni przez ok. 40 mln min., o 17 mln dłużej niż w poprzednim. Jest to bardzo ważne narządzie marketingowe służące do kształtowania wizerunku firmy. Na jej efektywność w równym stopniu wpływają jakość technologii i czynnik ludzki.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
39--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109381

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.