PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 7-8 | 22--23
Tytuł artykułu

Marka: Polska

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przed laty Polska miała kilka marek, które były znane w świecie i identyfikowały się z naszym krajem. Były to np. wódka Wyborowa, szynka Krakus i batoniki Prince Polo. Dziś, wskutek nieskutecznej polityki marketingowej, nieuregulowanych praw własnościowych bądź zmiany strategii firm sprzedających polskie specjały, zeszły one zupełnie na obrzeża światowego rynku. Towary z Polski mają nadal szansę zaistnieć, nawet w kategorii produktów najbardziej luksusowych, tylko muszą lepiej zadbać o markę.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109602

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.