PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 7-8 | 30--32
Tytuł artykułu

Marka dla kota w worku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wielkie sieci handlowe poprzez tworzenie własnych marek budują swoją tożsamość i więź z konsumentami. Private labels - produkty wytwarzane specjalnie na zlecenie sieci handlowej, dostępne tylko i wyłącznie w punktach danej sieci, oznaczone najczęściej znakiem sieci - mają na celu przekonanie konsumentów, że kupują dobry produkt po konkurencyjnej cenie. Czy private labels są zagrożeniem dla marki?
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
30--32
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109603

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.