PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 7-8 | 28--29
Tytuł artykułu

Pochwała wstrzemięźliwości

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kampania promująca nowy wizerunek Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN i towarzysząca jej dyskusja zwróciły powszechną uwagę na obszar komunikacji rynkowej, doceniany wciąż przez tylko nieliczne polskie firmy. Mowa o corporate identity (CI), czyli tożsamości korporacyjnej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
28--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109605

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.