PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 7-8 | 36--37
Tytuł artykułu

Marka potrzebuje lobbyingu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polskie marki mają ostatnią szansę na własną promocję. Agencja reklamowa Demo przygotowała "Kampanię gospodarczą na rzecz nowych marek", której celem jest uświadomienie przedsiębiorcom roli marki we współczesnej gospodarce rynkowej oraz potrzeby wykreowania narodowych produktów markowych. Projekt Demo popierają i deklarują pomoc instytucje zajmujące się promocją marki: Stowarzyszenie Pro Marka i Instytut Marki Polskiej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
36--37
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109606

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.