PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 7-8 | 40--47
Tytuł artykułu

Agencja ratingowa na rynku ubezpieczeń

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Gwałtowny rozwój rynku ubezpieczeń w Polsce nie idzie w parze z polepszeniem atrakcyjności i bezpieczeństwa oferowanych produktów. Rozpoczęcie działalności przez niezależną agencję ratingową może wpłynąć na zwiększenie przejrzystości polskiego rynku ubezpieczeń i wzrost zaufania do niego w społeczeństwie. W artykule omówiono istotę i rolę polskiego ratingu, czynniki wpływające na proces tworzenia polskiej agencji i jej procedury ratingowej, oraz wymogi wobec polskiej agencji ratingowej i jej ratingu.
Rocznik
Numer
Strony
40--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109645

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.