PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 4 | 22--23
Tytuł artykułu

Dobre bo polskie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na polskim rynku reklamy umacniają swoje struktury filie międzynarodowe gigantów. Nie oznacza to jednak, że lokalne agencje ustępują im miejsca bez walki. Wręcz przeciwnie - niektóre z nich sięgają po coraz bardziej znaczące budżety.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109648

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.