PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 6 | 16--23
Tytuł artykułu

Konkurencja i myślenie strategiczne krajowych firm handlowych - szansa na zmiany

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł porusza następujące problemy: konkurencja a marketing - stare strategie i nowe możliwości; nowe kompetencje w zachowaniach konkurencyjnych małych i średnich firm; dyskontowanie doświadczeń strategii konkurencji firm handlowych Unii Europejskiej; problemy ryzyka w konkurencji.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
16--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109891

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.