PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 3 | 69--82
Tytuł artykułu

Metodyka projektowania zintegrowanego systemu informacyjnego marketingu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono metodykę projektowania systemu informacyjnego marketingu, która bazuje na zintegrowanym przepływie informacji wzdłuż procesów organizacyjnych przedsiębiorstwa, powiązanych z rynkiem. Są w nich dynamicznie planowane i realizowane cele strategii marketingowych przedsiębiorstwa. W metodyce przedstawiono koncepcję projektowania procesów organizacyjnych na trzech poziomach ich opisu i wykonania: strategicznym, taktycznym i operacyjnym.
Rocznik
Numer
Strony
69--82
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109924

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.