PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 12 | 56--59
Tytuł artykułu

Standardowe strategie marketingowe

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono najczęściej rozważane przez firmy standardowe strategie marketingowe oraz dokonano przeglądu ich niedoskonałości. Zwrócono uwagę na wyzwania, które stoją przed firmami opracowującymi skuteczną strategię marketingową.
Rocznik
Numer
Strony
56--59
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109966

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.