PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 51 | 37--38
Tytuł artykułu

Renta popularności

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przeprowadzona analiza wykazuje, iż średnie przedsiębiorstwa dostrzegają na rynku dużą liczbę banków (wysokie wskaźniki rozpoznawalności ogólnej) ale współpracują głównie z bankami podstawowymi. Wysunięto hipotezę, że średnie przedsiębiorstwa nie kierują się atrakcyjnością ofert tych instytucji. Podano zestawienia: banków, z którymi najczęściej współpracują, rozpoznawalności ogólnej i handlowej, oraz porównania i ocenę poszczególnych elementów atrakcyjności banków.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
37--38
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110045

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.