PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 5 | 43--45
Tytuł artykułu

Planowanie marketingowe w firmie usługowej

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Planowanie marketingowe ściśle wiąże się z opracowaniem planu, który wynika z marketingowej strategii rozwoju firmy. Dobry plan to połowa sukcesu. W artykule omówiono uniwersalne reguły konstrukcji takiego planu.
Rocznik
Numer
Strony
43--45
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110163

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.