PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 4 | 6--8
Tytuł artykułu

Wiarygodność badań marketingowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na stawiane często pytanie, czy badania marketingowe są wiarygodne nie można udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Należy raczej inaczej postawić pytanie - od czego zależy wiarygodność badań marketingowych. W niniejszym artykule podjęto rozważania na niniejszy temat.
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110173

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.