PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 6 | 6--9
Tytuł artykułu

Skuteczność reklamy porównawczej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reklama porównawcza stała się w Stanach Zjednoczonych przyczyną wielu wojen reklamowych. Starły się w nich m.in. karty kredytowe Visa i American Express, baterie Duracell i Kodak. W Polsce problem ten dopiero zaczyna nabrzmiewać. W artykule przedstawiono jej ocenę, wskazując korzyści z jej stosowania oraz wady.
Rocznik
Numer
Strony
6--9
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110217

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.