PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 6 | 22--23
Tytuł artykułu

Zarządzanie marką w sieci

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wraz z powstaniem nowych mediów, a przede wszystkim Internetu, konsumenci stają się coraz mniej lojalni w stosunku do marek. Jednocześnie cykl życia marek ulega znacznemu skróceniu. Coraz bardziej też odrywają się one od produktów, których dotyczą. Stąd konieczność nowego podejścia do zarządzania markami w sieci.
Rocznik
Numer
Strony
22--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110222

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.