PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 6 | 29--30
Tytuł artykułu

Jakość obsługi telefonicznej

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Mieć pozytywny stosunek do telefonującego oraz szybko i sprawnie rozwiązać jego problem to podstawa obsługi telefonicznej klienta. Jedną z mniej kosztownych dróg uzyskiwania przewagi konkurencyjnej jest podjęcie przez menedżerów działań związanych z zapewnieniem właściwej obsługi telefonicznej i zainwestowanie w weryfikację istniejącego stanu oraz w przygotowanie i wdrożenie nowych standardów. Jak sprawdzać i co kontrolować to temat niniejszego artykułu.
Rocznik
Numer
Strony
29--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110224

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.