PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 1 | 43--46
Tytuł artykułu

Opakować kosmetyk

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opakowanie odgrywa istotną rolę zarówno w podejmowaniu decyzji zakupu kosmetyków, jak i kształtowaniu ich wizerunku. Spoczywa na nim też funkcja stymulowania sprzedaży produktu, związana z aktywnym wpływem na kształtowanie pozytywnego wyobrażenia potencjalnego nabywcy i zachęcenia go do zakupu. Skuteczną metodą wyboru odpowiedniego opakowania, ale określonego rodzaju kosmetyku jest test różnicowania semantycznego. Celem testu jest analiza postaw konsumenta wobec projektów i prototypów opakowań danego produktu. W artykule przedstawiono przykład zastosowania niniejszej analizy do oceny projektów i prototypów opakowań męskich kosmetyków w jednej z czołowych firm kosmetycznych w Polsce.
Rocznik
Numer
Strony
43--46
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110416

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.