PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 6 | 54--55
Tytuł artykułu

Opłacalność badania reklam

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nadal wiele firm w Polsce podejmuje ryzyko wprowadzania reklam bez odpowiednich badań marketingowych. W artykule przedstawiono argumenty, które przemawiają za celowością przeprowadzania tych badań marketingowych.
Rocznik
Numer
Strony
54--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110418

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.