PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 3 | 18--21
Tytuł artykułu

Metody budowania lojalności

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Istnieje wiele technik pozyskiwania lojalności w stosunku do firmy. Wszystko zależy od pomysłowości menedżerów oraz pieniędzy jakie firma może na ten cel przeznaczyć. W artykule dokonano prezentacji najpopularniejszych form programów lojalności. Karty czy kluby stałego klienta, specjalna linia telefoniczna, listy firmowe - to tylko kilka z wielu najpopularniejszych form
Rocznik
Numer
Strony
18--21
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110426

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.