PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 3 | 47--50
Tytuł artykułu

Skuteczne rozszerzenie marki (cz.II)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Decyzje o wyborze strategii rozszerzenia marki są pochodną oceny korzyści i zagrożeń związanych ze stosowaniem omawianej strategii. Autorka omawia następstwa strategii rozszerzenia marki na nowe produkty (pozytywne i niepozytywne), zatrzymując się na źródłach niepowodzeń.
Rocznik
Numer
Strony
47--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110433

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.