PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 3 | 59
Tytuł artykułu

Perswazja w reklamie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Umiejętnie użyta perswazja stanowi skuteczne narzędzie wywierania wpływu. Dlatego też coraz częściej sięga się po nią w reklamie i public relations. Skutki są wręcz rewelacyjne. W artykule przedstawiono ciekawe przykłady.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
59
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110435

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.