PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 1 | 7--9
Tytuł artykułu

Między magią a chirurgią marki

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pozycjonowanie jest jednym z najbardziej frapujących i podstawowych zagadnień w specjalistycznym marketingu. Chociaż wszyscy o nim mówią, prawie nikt go w Polsce nie stosuje. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu nieznajomości jego praktycznych technik i chwytów. W artykule podjęto próbę, aby je przybliżyć. Poruszono temat m.in o "iluzji półki" (stępieniu narzędzia pozycjonowania polegającym na sprowadzaniu go do prostej matrycy cena/jakość), motywacyjnych i edukacyjnych właściwościach pozycjonowania w zakresie myślenia strategicznego, mechanizmach psychologicznych sterujących percepcję i wyobraźnię czyli tym, w jaki sposób w praktyce dochodzi do rzeczywistego zajęcia pozycji marki w świadomości. Zrekonstruowano fazy i aspekty pracy nad pozycjonowaniem oraz problem osobowości marki.
Rocznik
Numer
Strony
7--9
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110440

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.