PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 2 | 12--14
Tytuł artykułu

Mystery Shopping

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badanie Mystery Shopping znane w Polsce także pod nazwą Tajemniczy Klient jest stosowane najczęściej do kontroli jakości usług. Tajemniczy klient pojawia się incognito w sklepie czy punkcie usługowym. Udaje zainteresowanie zakupem, sprawdza, bada, węszy... A potem opisuje to, co zobaczył i przeżył, w raporcie. Tak mniej więcej wygląda badanie Mystery Shoping. W artykule przedstawiono przebieg badania.
Rocznik
Numer
Strony
12--14
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110441

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.