PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 2 | 26--29
Tytuł artykułu

Być lepszym od konkurencji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jak być lepszym od konkurencji? Należy przede wszystkim ukierunkować działanie swojej firmy na klienta, konsumenta. Sprawdzonym narzędziem marketingowym pozwalającym osiągnąć przewagę nad innymi jest reengineering. W artykule na przykładzie dwóch firm fikcyjnych omówiono odmienne podejścia w zmaganiach konkurencyjnych.
Rocznik
Numer
Strony
26--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110447

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.