PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 2 | 38--40
Tytuł artykułu

Badanie zadowolenia klienta

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Walka o klienta toczy się na różnych płaszczyznach: cenowej, dostępności produktu, promocyjnej. Coraz większe znaczenie ma jednak zaspokajanie potrzeb odbiorcy przez wysoką jakość produktu czy usługi. Istnieje wiele metod badania i oceny zadowolenia klientów na podstawie zewnętrznych informacji. Jako najczęściej stosowane można wymienić dwa ich podstawowe typy: badania po-zakupowe oraz okresowe badania poziomu zadowolenia klientów.
Rocznik
Numer
Strony
38--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110449

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.