PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 2 | 57--59
Tytuł artykułu

Dziennikarz najważniejszym klientem (cz.II)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Menedżer od public relations wysyłając notatkę prasową powinien być przygotowany na dwa rodzaje działań: podtrzymywanie zainteresowania dziennikarza konkretną informacją zawartą w niej - co w konsekwencji prowadzi do publikacji artykułu lub emisji na antenie - i nawiązanie trwałej współpracy z dziennikarzami, którzy po raz pierwszy skontaktują się z nim. Jak powinna wyglądać jego organizacja czasu pracy, na co powinien zwracać szczególną uwagę przy współpracy z dziennikarzem, by nie odszedł do konkurencji?
Rocznik
Numer
Strony
57--59
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110454

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.