PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 1 | 16--19
Tytuł artykułu

Ocena skuteczności planowania mediów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Klienci agencji reklamowych, domów mediowych, czy agencji badań marketingowych często stawiają pytania, czy planowanie mediów okazało się trafne, czy używając tych a nie innych tytułów prasy, rozgłośni radiowej czy programu telewizyjnego, postąpiono słusznie. Pytają zatem o słuszności planowania mediów. W artykule omówiono schemat według którego może być przeprowadzana ocena skuteczności planowania mediów.
Rocznik
Numer
Strony
16--19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110455

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.