PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 1 | 20--21
Tytuł artykułu

Jak usatysfakcjonować klientów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jeszcze do niedawna dominowało przekonanie, że aby odnieść sukces w uzyskiwaniu satysfakcji klienta należy dosłownie dbać o wszystko, czyli przywiązywać uwagę do każdej cechy mającej wpływ na postrzeganie jakości produktu. W obecnej rzeczywistości rynkowej dominuje podejście, polegającej na promowaniu wybranych cech produktów, spełniających kluczową rolę w utrzymywaniu i podnoszeniu poziomu zadowolenia klientów. Badania konsumenckie stanowią pomoc w identyfikowaniu owych cech. W artykule omówiono jakie znaczenie kryje w sobie słowo "satysfakcja", jakim celom mają służyć wyniki i od kogo zebrać informacje.
Rocznik
Numer
Strony
20--21
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110456

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.