PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 1 | 8--11
Tytuł artykułu

Błędy w badaniach marketingowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nie ma idealnych, niezbędnych badań. Jednakże dzięki znajomości problemów, jakie mogą zaistnieć w trakcie ich przeprowadzania, istnieje duże prawdopodobieństwo ograniczenia ewentualnych niekorzystnych następstw. W trakcie badań marketingowych istotnymi problemami są: błędy metodologiczne (związane z określeniem głównego i szczegółowych celów badawczych, postawieniem hipotezy badawczej), błędy w oszacowaniu budżetu, błędy doboru próby do badań pilotażowych i zasadniczych, a także błędy w analizie, interpretacji oraz prezentacji graficznej informacji pozyskanych drogą badań marketingowych. Autor w niniejszym artykule omawia w skrócie wymienione problemy.
Rocznik
Numer
Strony
8--11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110461

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.