PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 1 | 50--52
Tytuł artykułu

Wpływ reklamy na konsumentów żywności

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka przedstawia wyniki badań kwestionariuszowych, które przeprowadziła w celu określenie wpływu reklamy na postawy i zachowania konsumentów na rynku produktów spożywczych oraz ustalenia, jaką rolę odgrywa czynnik reklamy w podejmowaniu decyzji przez polskich konsumentów na rynku produktów spożywczych. Pierwszy etap obejmował badania handlowców, przeprowadzone na próbie losowo wybranych 110 sklepów. W drugim etapie przeprowadzone zostały badania konsumentów na próbie 500 osób.
Rocznik
Numer
Strony
50--52
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110462

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.