PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 2 | 54--55
Tytuł artykułu

Proste dla mistrzów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zogniskowe wywiady grupowe (ang. focus group interview), nazywane potocznie fokusami, zaczęły sie pojawiać w latach 50-ych, a ich niebywała popularność przypada na lata 70. Fokusy należą do tej grupy badań, które - ze względu na brak jednoznacznych, wyraźnych i sztywnych zasad dotyczących ich przeprowadzania, analizy i interpretacji - sprawiają wrażenie bardzo intuicyjnych i nie wymagających szczególnych kwalifikacji. Jest to jednak błędne przekonanie i właśnie z niego wynika większość fałszywych opinii na temat fokusów oraz problemy z poprawnym wykorzystaniem tej metody w podejmowaniu właściwych decyzji marketingowych. W artykule przedstawiono jak uniknąć błędów na każdym etapie realizacji badania.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
54--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110465

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.