PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 1 | 28--32
Tytuł artykułu

Dlaczego odchodzą klienci?

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pozyskany nabywca, któremu nie okazuje się należnej troski i nie podejmuje zabiegów o jego lojalność, łatwo ulega zabiegom konkurencji. Tymczasem podejmowane w świecie badania pokazują iż długoletni klienci zapewniają większy zysk z tytułu zwiększających się zakupów, zmniejszających się kosztów operacyjnych, sprzedaży klientom polecanym, poza tym stali klienci łatwiej akceptują podwyżki cen. Chcąc oszacować realną "wartość" klienta firma powinna wziąć pod uwagę wszystkie wymienione potencjalne źródła generowania zysku. Jeśli udaje się zatrzymać klienta na dłuższy czas, to jego wartość dla przedsiębiorstwa rośnie. Jeśli firma wie ile naprawdę kosztuje utrata klienta, to będzie skłonna właściwie ocenić środki przeznaczone na jego zatrzymanie.
Rocznik
Numer
Strony
28--32
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110467

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.