PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 1 | 46--48
Tytuł artykułu

Jaki kraj, taki produkt

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Preferencje lub uprzedzenia klienta co do jakości produktu budowane są głównie na podstawie osobistych doświadczeń, a także stereotypów dotyczących jakości produktów oferowanych przez dostawców z poszczególnych państw. I tak, Japonia kojarzy się z nowoczesną technologią, wysoką jakością i niezawodnością wyrobów, Niemcy - z sumiennością i solidnością, Stany Zjednoczone - z innowacyjnością produktów, natomiast Włochy z doskonałością stylistyki, Tajwan i Malezja z tandetą, natomiast Rosja i Ukraina z chaosem gospodarczym i politycznym. W artykule zamieszczono wyniki badań marketingowych przeprowadzonych na próbie 200 przedsiębiorstw działających na rynku dóbr produkcyjnych, w których określono wpływ pochodzenia kraju dostawcy na jego image.
Rocznik
Numer
Strony
46--48
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110471

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.