PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 1 | 49--51
Tytuł artykułu

Marketing negatywny

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wszystko wskazuje na to, że właśnie marketing negatywny będzie coraz częściej wykorzystywany w naszej gospodarczej rzeczywistości. Przedmiotem marketingu negatywnego staje się najpierw konkurencja, a dopiero potem produkt. W artykule omówiono dwa rodzaje marketingu negatywnego wyróżnione według kryterium jawności momentu negatywnego: marketing negatywny opierający się na przemocy oraz marketing negatywny opierający się na manipulacji. Manipulacja jest niejawną przemocą i obiekt manipulacji jest nieświadomy swojego statusu ofiary, i często z entuzjazmem współdziała z manipulującym (pseudokooperacja).
Rocznik
Numer
Strony
49--51
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110472

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.