PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 2 | 16--19
Tytuł artykułu

ECR - intratny związek przemysłu i handlu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Czy jest możliwe, by zadowoleni byli wszyscy uczestnicy rynku, a więc producenci, handlowcy i klienci? Jest. Zapewnia to zastosowanie strategii Efficient Consumer Response (ECR), czyli "efektywnej reakcji na potrzeby klienta". To właśnie potrzeby klienta stanowią punkt wyjścia dla podjęcia jakichkolwiek działań przez handel jak również przez producenta. Prawidłowo przeprowadzone przynoszą obu stronom niebagatelne korzyści. W strategii ECR obaj partnerzy handlowi dążą do osiągnięcia tzw. sytuacji win-win. W artykule omówiono cele kooperacji pomiędzy producentem a handlowcem w ramach ECR, oraz korzyści tej kooperacji.
Rocznik
Numer
Strony
16--19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110478

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.