PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 2 | 49--52
Tytuł artykułu

Psychologiczne podstawy decyzji finansowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badanie decyzji i zachowań finansowych oraz formułowanie na ich podstawie prognoz nie jest proste. Przewidywanie zachowań zawsze wymaga pewnych uproszczeń, które jednakże obniżają trafność oczekiwań. W artykule wykazano, że poza różnicami w dochodach ludzie przywiązują różną wartość do pieniędzy, różnią się stosunkiem do pieniędzy i instytucji finansowych, różnią się wiedzą i poziomem kompetencji. Dostosowanie produktów i komunikatów instytucji finansowych do grup klientów na podstawie psychologicznych cech determinujących różnice wydaje się pomysłem wartościowym.
Rocznik
Numer
Strony
49--52
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110484

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.