PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 2 | 53--56
Tytuł artykułu

Kreowanie marki w banku

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niezmienna w czasie, budząca zaufanie klienta marka jest dla banku jednym z najważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej, a klientowi ułatwia orientacje na stale zmieniającym się rynku. Większość banków, które zdecydowały się na wykorzystywanie marki, w swojej działalności nie stosowało jej w odniesieniu do poszczególnych usług. Markę wytwarzała sama nazwa banku połączona z jego logo. Marka jednak powinna wywoływać przeświadczenie o korzyściach i wysokiej jakości usług. W wyborze odpowiedniej strategii może okazać się pomocna typologia opracowana przez Boston Consulting Group (BCG), rozróżniająca cztery zasadnicze strategie kreowania marki: strategie "progową", strategie funkcjonalną, strategię wizerunkową i strategię opartą na doświadczeniu.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
53--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110489

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.